Wanna know how...


 ? Wanna know how I got these scars




[Rachel Dawes: [offscreen] Okay stop! [The Joker walks over to her
The Joker: Well, hello beautiful! You must be Harvey's squeeze! And you are beautiful. Oh, you look nervous. Is it the scars? Wanna know how I got 'em? [grabs her chin as she continuously tries to look away] Come here, look at me. See, I had a wife — beautiful, like you — who tells me that I worry too much, who tells me that I ought to smile more, who gambles and gets in deep with the sharks. Hey. [she squirms, and he forces her to keep looking at him] One day they carve her face. We have no money for surgeries. She can't take it. I just want to see her smile again, hmm? I just want her to know that I don't care about the scars. So… [Rachel tries again to look away, he grabs her face and forces her to look at him.] I stick a razor in my mouth and do this… to myself. [Directs attention towards the scars] And you know what? She can't stand the sight of me! She leaves! Now,I see the funny side. Now, I'm always smiling



ریچل: (وارد صحنه میشه) خیله خب کافیه! (جوکر میره طرفش)
جوکر: خب، سلام خوشکله! تو باید خانوم هاروی باشی! خوشکلی! وای به نظر مضطرب میای. بخاطر ِ زخماس؟ میخوای بدونی چطوری این زخما رو برداشتم؟ [چونشو میکشه طرفه خودش و دختره هم تلاش میکنه که نیگاش نکنه]
بیا! نیگام کن! ببین، من یه زن داشتم - خوشکل، مثه خودت - بهم میگفت من خیلی نگرانم، بهم میگفت باید بیشتر لبخند بزنم، قمار میکرد و کلی بدهی به بار میاورد... هــی!  (دختره سرشو برمیگردونه اما مجبورش میکنه تا به صورتش نگا کنه). یه روز صورتشو خط خطی کردن.... هیچ پولی نداشتیم که عملش کنیم... اون نمیتونست تحمل کنه... من فقط میخواستم دوباره لبخندشو ببینم... هووم؟ من فقط میخواستم که بدونه زخماش برام مهم نیس. بخاطر همین (ریچل دوباره سعی میکنه روشو برگردونه، صورتشو میگیره و بازم مجبورش میکنه تا تو چشماش نیگا کنه) تیغو گذاشتم دم دهنم... و با خودم اینکارو کردم. (اشاره میکنه به زخماش) میدونی چیه؟ اون  نتونس دیدن ِ منو تحمل کنه ! 
رفت...
حالا من قسمت جالب داستانو میبینم... حالا دیگه من همیشه خندونم.


*فیلم محبوب من شوالیه تاریکی - کریستوفر نولان (2008)

منبع: وبلاگ فلانی 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

اعدام و تاثیرات آن بر جامعه

خواب یا رویا

Leon the Professional