روی خط



[تلفن زنگ ميزند]
+ بله؟ الو؟
[تلفن قطع ميشود (قطع كرد!) + چند ناسزا]
[صداي زنگ پيامك (چرا دروغ ميگي؟ تو كه 24 ساعته گوشيت سايلنته، ويبره هم به زور ميره)]
- سلام
+ عليك (در زهنم چيز ديگه گفتم!)
- يادته چند روز پيش بهم شماره دادي؟
+ (يا حضرت جرجيس! اين ديگه كيه؟ من كه تو عمرم به كسي شماره ندادم) شما؟
- نازنين هستم. ميشه ببينمتون؟
+ (ناگهان فكرهاي شيطاني به من هجوم آوردن! (از اون فكرا نه :/))
... چند خط بعدي داستان بسيار كسل كننده ميشه و ميگذريم ...
+ شماره من و از كجا آوردين؟
- از جايي نياوردم شانسي گرفتم (اگه متوجه نكته نشدين برگردين به چند ديالوگ قبل!)
+ چرا زنگ زدي قطع كردي؟
- چون نميشد حرف بزنم
+ مريضي وقتي نميتوني حرف بزني زنگ ميزني؟ خب از اول پيامك ميدادي!
... اين وسط ايرانسل هم يادي از ما كرد و ما هم يادي از عمه گرامي ...
- شما از خودتون بگين
+ چي بگم از كجا بگم؟ دردم و با كيا بگم؟ (اشاره به برادر چاووشي)
- معرفي كنيد
+ با نام و ياد خدا و با تشكر از خانواده و دوستان، شما بپرس من جواب ميدم!
- سن اسم اوقات فراقت (غلط املايي از من نيس بيخيدا)
+ اوقات فراغت و بيشتر برنامه كودك ميبينم (شبا هم لالايي گوش ميدم)
- درس يا شغل ندارين؟
+ درس كه حسش نيس، كار هم اگه سراغ داري بگو من هستم!
[اين وسط چندباري هم به دليل غذاي حاجت مكالمه به تاخير افتاد]
- ميزان تحصيلت چقدره؟
+ ميزان كه راي ملت است! شما چي؟
- من پيشم
+ پيش كي؟
- پيش دانشگاهي!
+ چه رشته‌اي
- وكالت!!!! (فك كرده من از پشت كوه اومدم؟)
...
(خسته شدم ديگه مكالمه شخصي مردم و كه شما نبايد بخونيد)
- خدافظ
+ با تشكر از همكاري شما در توليد يك استتوس بي محتوا، شب خوش.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
ديگه چه خبر؟


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

اعدام و تاثیرات آن بر جامعه

خواب یا رویا

Leon the Professional