وودی آلن

اگر فیلمم یک نفر دیگر را بدبخت کند، احساس میکنم که کارم را درست انجام دادم. 
می گویند من روشنفکرم، چون این عینک را می زنم و هنرمندم، چون فیلمهایم نمی فروشد .
هیچ وقت دلم نخواسته آثارم جاودان باشه، بیشتر ترجیح می دم خودم تو آپارتمانم جاودان باقی بمونم. بنا به دلایلی در فرانسه بیشتر از اینجا از من استقبال میکنند. زیرنویسهایشان باید خیلی خوب باشد. تنها برنامه ی متنوع تلویزیونی، برنامه ی گزارش وضعیت هوا است. 
من نمیخواهم از طریق آثارم به جاودگانی برسم، میخواهم با نمردن جاودانه بشوم. 

از مردن نمیترسم، 
... فقط نمیخواهم وقتی که سر رسید آنجا باشم. 

اصولاً آدم کلاس پایینی هستم. 
عشق من تماشای بیسبال با آبجو و چند تکه گوشت است. چیزهایی بدتر از مرگ هم در زندگی وجود دارد. 
آیا تا به حال بعدازظهرتان را با یک مأمور بیمه گذراندید ؟
پول از فقر بهتر است، البته فقط به دلایل مالی. من اغلب مواقع تفریح چندانی ندارم. در بقیهی مواقع همه اصلاً تفریحی ندارم.
رابطه جنسی بدون عشق، کاری بیمعنی است. اما در بین کارهای بیمعنی، یکی از بهتریناشه، 
زندگی عشقی من واقعاً وحشتناکه، آخرین باری که درون یک زن بودم زمانی بود که برای بازدید داخل مجسمه آزادی شدم !!!

هرگاه مرا به خاک سپردید در تاریکی گور جایی را هم برای آرزوهایم بگذارید.


منبع  |  اطلاعات بیشتر


يك زماني عده‌اي من را دزديدند و پدر و مادرم بلافاصله دست به كار شدند البته نه براي پيدا كردن من بلكه براي اجاره دادن اتاقم!

در آخر شما رو به تماشای آلبوم عکس‌های وودی آلن در پلاس دعوت میکنم. 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

اعدام و تاثیرات آن بر جامعه

خواب یا رویا

Leon the Professional